Estimades famílies,

Us comuniquem que s’ha publicat la “ RESOLUCIÓN DE LA SECRETARÍA DE ESTADO DE EDUCACIÓN, POR LA QUE SE CONVOCAN BECAS DE CARÁCTER GENERAL PARA EL CURSO ACADÉMICO 2022-2023 PARA ESTUDIANTES QUE CURSEN ESTUDIOS POSTOBLIGATORIOS”

El termini de presentació de sol·licituds es del 30 de març al 12 de maig.

Us agrairem que feu difusió entre els vostres alumnes, ja que canvien les dates de presentació de les sol·licituds i el procés de les mateixes respecte a anys anteriors.

Els alumnes que no demanin la beca en termini no podran demanar-la posteriorment, es per aquest motiu que cal que feu especial èmfasi en les dates de presentació, malgrat no tinguin clar el que estudiaran el proper curs.

Podeu trobar tota la informació a :

Negociat d’Alumnat
Serveis Territorials al Maresme-Vallès Oriental