Reunió amb els tutors de 4t ESO

Estimades famílies,

Les famílies de l’alumnat de 4t ESO teniu aquesta tarda les reunions informatives a les 19h. Després teniu les reunions amb els tutors. Podeu accedir a l’enllaç de la reunió prement aquesta imatge.

1. Maria Carmen Cerdá Arnau

Bon dia!

Sóc Maria Carmen Cerdà, mare d’Alejandro Lacuesta Cerdà, que cursarà aquest any 4° d’ESO D, aquesta tarda no podré assistir a la reunió convocada per motius de treball.

Em seria de gran ajut que em facilitaren els aspectes rellevants que es tractin a la reunió.
    Igualment, si el tutor/a que se li assigni al meu fill vol contactar amb mí, estic a la seva disposició.

Moltes gràcies, salutacions.

María Carmen Cerdá Arnau.

1. admin Autor de l'article

Bona tarda, Maria Carmen,

El canal de comunicació més directe és amb el tutor/a del seu fill. El dilluns el tutor/a donarà el correu electrònic a l’alumnat i llavors podran passar-li tota aquesta informació.

Salutacions.