Sortida a Illa Fantasia de 1r ESO

Benvolgudes famílies,

El passat 21 de juny l’alumnat de 1r ESO va anar a Illa Fantasia. Ja als autocars es respirava l’ambient de dia especial i les ganes de tocar aigua anaven augmentant. Després d’una espera inicial per entrar al parc vam deixar les bosses a la zona de picnic. Allà va ser el punt de trobada, on sempre hi havia professorat, per dinar així com per qualsevol incident que passés. Es van explicar unes poques consignes (que sempre anessin acompanyats pel parc) i a jugar! Els alumnes no van parar de voltar per totes les atraccions, que si tobogans, tubs tancats, espirals, el vaixell pirata…. Van parar un moment per dinar i un altre cop a divertir-se.
El dia ens va acompanyar i el retorn a l’institut va ser dins de l’horari establert.

Va ser un gran dia i els alumnes van gaudir molt.

Premeu sobre la imatge per veure el vídeo.