No tot és fama! el musical de 4t s’estrena aquest març

Ja queda poc per a l’estrena de NO TOT ÉS FAMA als escenaris del Lluçanès! Com cada any, la passió d’un grup de docents, alumnes i famílies, fa possible seguir amb la tradició d’adaptar i estrenar un musical amb versions catalanes de les cançons originals.

Aquest cop, et convidem a conèixer la història d’un grup de joves de l’institut d’arts escèniques ÉSART, on es va gravar FAMA, que estudien música, ball i interpretació per a complir el seu somni: treballar en el que estimen. Històries entrelligades d’amor, de superació, de creixement personal, companyonia, rialles i, evidentment, molta música i ball.

El 25 i 26 de març a Prats de Lluçanès i l’1 i 2 d’abril a Sant Feliu Sasserra els alumnes de 4t d’ESO presentarem l’obra musical basada en FAMA. NO TOT ÉS FAMA és el resultat d’un projecte que ens il·lusiona i apassiona, i que durant mesos n’hem preparat, assajat i planificat l’estrena.

Ja fa 23 anys que va començar el projecte de teatre a l’institut Castell del Quer, encapçalat la majoria dels anys per Lluís Forcada, que fins i tot, en l’actualitat, voluntàriament, continua amb la tradició i ens ajuda a presentar la nostra obra.

A part de l’experiència que ens emportem, aquest projecte ens ajuda a adquirir nous coneixements i formar-nos en àmbits molt diversos com en habilitats musicals, en comunicació oral, en emprenedoria, en expressió artística i, sobretot, ens permet fer cohesió de grup.

Volem agrair al grup de famílies i docents (sobretot la Judit Boix, l’Ariadna Cabiscol, la Marta Vilardell i per descomptat, el Lluís Forcada) que tant s’han implicat en el projecte i que ens han ajudat en tot moment. També cal donar les gràcies als col·laboradors que ens ajuden econòmicament per a la posada en escena. Gràcies a tots vosaltres, NO TOT ÉS FAMA és possible.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *