“L’ INSTITUT OBRE LES PORTES A ALUMNES DE FRANÇA”

El mes passat els alumnes de Francès de 3r i 4t d’ESO van viure l’experiència del projecte Erasmus de primera mà”

Judit Casals

El mes passat els alumnes de Francès de 3r i 4t d’ESO van viure l’experiència del projecte Erasmus de primera mà. Això va ser possible perquè el nostre centre va ser acreditat pel programa Erasmus +.

Durant tota la setmana, del  17 al 22 de març, els alumnes van conviure amb alumnat de l’Institut de Saint-Yves de Tréguier amb qui van fer diferents activitats per conèixer-se i perquè els alumnes estrangers poguessin descobrir el nostre municipi.

L’alumnat de l’optativa està d’acord en què aquesta experiència ha estat única i diferent. També coincideixen en el fet que l’alumnat francès ha estat acollidor i esperen amb moltes ganes poder anar a la Bretanya per poder estar amb les seves famílies d’acollida i conèixer l’escola francesa.