ELS ALUMNES ACABEN D’ORIENTAR EL SEU FUTUR

Els alumnes de 4t d’ESO assisteixen a xerrades d’orientació per encarar el pròxim curs.

Jana Ferrer

El passat dimecres 3 d’abril els alumnes de 4t d’ESO  van assistir a unes xerrades sobre Batxillerat i els Cicles Formatius. Unes xerrades d’orientació acadèmica i professional que serveixen per poder ajudar els alumnes  cap on volen encaminar el seu futur.

Pel que fa a Batxillerat, els van explicar les diferents branques amb les seves assignatures i quins es poden cursar aquí. Respecte als cicles formatius, la informació va versar sobretot sobre procediments d’inscripció, notes de tall que varien depenent de la demanda, famílies d’oficis, centres on cursar-los i sortides laborals.

Durant la xerrada els alumnes van poder informar-se i aclarir una mica més el seu futur. En general va agradar, sobretot a les persones que no sabíen com funciona.