“QUÈ ÉS L’ART?”

Els alumnes de Filosofia de 4t visiten una exposició i el Museu de l’Art Prohibit a Barcelona.
Judit Casals
El passat dijous l’alumnat de Filosofia de 4t d’ESO van realitzar una sortida a Barcelona per visitar una exposició d’Intel·ligència Artificial i per visitar el Museu d’Art Prohibit.
Al… Llegeix més»

BCNada-24

Els alumnes de 1r de Batxillerat s’orienten per la ciutat
Iria Cornellas, Júlia Cruells, Meritxell Sucarrats i Maria Valldeoriola
El passat 16 de febrer, els alumnes de 1r de Batxillerat,  van gaudir d’un dia a Barcelona. Al matí, van fer la Barcelonada, una activitat organitzada per WMCP.… Llegeix més»

SORTIDA A RIPOLL

 
Guifré Anfruns, Noa Baró, Arnau Plans
Els alumnes de 2n d’ESO, el passat 20 de febrer, van anar a fer una visita al Monestir de Ripoll.
Van marxar amb autocar al matí amb 3 professors i, un cop allà, van esmorzar i més tard es van dividir… Llegeix més»