GINCAMA PER ALS JOVES D’ERASMUS

Una nova manera de practicar dos idiomes i de realitzar una gincama per tal de conèixer el poble.

Iria Cornellas i Meritxell Sucarrats

El passat 18 de març els alumnes de 1r de Batxillerat, que fan l’optativa d’història del mon contemporani, van organitzar una gincama per als alumnes de 3r d’ESO que fan l’optativa de francès juntament amb tots els nens i nenes de França, que assisteixen en el projecte Erasmus. Aquesta gincama es va realitzar per tot Prats de Lluçanès i va transcórrer llocs destacats del poble com ara el safareig, la Plaça de l’Església o la Bona Sort…

La gincama es va dur a terme perquè els francesos poguessin aprendre una mica més el castellà i conèixer el poble de Prats. També es va fer per tal que es coneguin més entre ells i  fins i tot per practicar els idiomes. Aquesta activitat contenia unes quantes localitzacions a cadascuna de les quals hi havia una prova que havien de superar per tal de poder trobar l’enigma final.

Les valoracions van ser positives tot i que van dir que hi havia massa proves per l’estona que tenien. Tot i això, les proves eren divertides i van afirmar que era una activitat diferent per l’aprenentatge d’aquests nens i nenes.