BCNada-24

Els alumnes de 1r de Batxillerat s’orienten per la ciutat

Iria Cornellas, Júlia Cruells, Meritxell Sucarrats i Maria Valldeoriola

El passat 16 de febrer, els alumnes de 1r de Batxillerat,  van gaudir d’un dia a Barcelona. Al matí, van fer la Barcelonada, una activitat organitzada per WMCP. Durant tres hores, els alumnes, en grups de 4, han de geolocalitzar i desplaçar-se a llocs emblemàtics de la ciutat i, un cop allà, fer diferents proves. Aquesta activitat ha servit als alumnes de 1r de Batxillerat per aprendre a moure’s per la ciutat, i a fer servir diferents aplicacions de mòbil. És una activitat molt divertida i amb la que els alumnes han obtingut diferents aprenentages.

A la tarda, des de l’assignatura de filosofia, juntament amb alumnes de 4t que també fan filosofia, van anar al Museu d’Art Prohibit, on van gaudir d’una visita guiada durant la qual van haver de fer servir la lògica per esbrinar el motiu de la prohibició de les obres d’art.

Va estar un dia molt complet i molt divertit, que els alumnes valoren molt positivament, especialment la Barcelonada.