“QUÈ ÉS L’ART?”

Els alumnes de Filosofia de 4t visiten una exposició i el Museu de l’Art Prohibit a Barcelona.

Judit Casals

El passat dijous l’alumnat de Filosofia de 4t d’ESO van realitzar una sortida a Barcelona per visitar una exposició d’Intel·ligència Artificial i per visitar el Museu d’Art Prohibit.

Al matí, van anar a l’exposició on van poder interactuar amb diferents intel·ligències. Algunes creaven formes a partir dels seus moviments, altres ampliaven la veu o, fins i tot, van interactuar amb un gos robot, Aibo.

A la tarda, al Museu d’Art Prohibit van observar pintures, escultures… que en algun moment han estat censurades en algun país per ridiculitzar una figura política, per representar crims religiosos…

Als alumnes els van agradar les dues activitats ja que així van poder interactuar i veure de prop les pintures que havien estat treballant a l’assignatura el darrer mes sotta el títol “Què és l’Art?”