Viatge a Dublín amb 1r de batxillerat

El passat dijous 23 de març l’alumnat de 1r de batxillerat va viatjar a la capital d’Irlanda, Dublín, per gaudir de 5 dies amb els companys tot coneixent la cultura i tradicions irlandeses dins del marc del projecte “The secrets of Ireland” a llengua estrangera.
El primer dia, van visitar el centre de Dublín i van fer la primera presa de contacte amb la ciutat. Es van allotjar al hostel Generator Dublín.

Divendres al matí, es van distribuir en grups i van realitzar una gimcana. Els reptes consistien en trobar diferents llocs relacionats amb Oscar Wilde, James Joyce, edificis històrics, parcs coneguts o trobar elements de la cultura irlandesa. A la tarda, van visitar el Book of Kells, on van poder veure el manuscrit més antic d’Irlanda i la Long Library, la biblioteca més gran del país i la més coneguda per ser de les més boniques del món.

Dissabte van marxar d’excursió amb bus cap als Cliffs of Moher. Són uns penya-segats impressionants situats a l’oest d’Irlanda, a 3 hores de Dublin amb autobús. Va fer molt bon dia i els alumnes van poder fer unes fotos molt boniques.

A la tarda, van tornar a agafar un bus per visitar Galway. Una ciutat amb toc bohemi envoltada de comerços i de caràcter juvenil i animat.

Diumenge es van poder aixecar una mica més tard. Va ploure bona part del matí, però no va impedir que caminessin fins el National Botanic Gardens i el cementiri Glasnevin. Tot seguit, van dinar i van anar al Phoenix Park amb l’objectiu de trobar-hi cérvols. Després de buscar molt, van tenir la sort de trobar-ne un!

Per la tarda, van tenir temps lliure per fer les últimes compres i gaudir de la capital amb més tranquil·litat.

L’alumnat va riure molt i va valorar el viatge molt positivament! 🍀😊