Cinc alumnes participen a l’Encuentro de Jóvenes Investigadores a Salamanca

Cinc alumnes de l’institut van participar a la 38a edició de l’Encuentro de Jóvenes Investigadores celebrat a Salamanca els dies 6-9 de desembre, organitzat per l’INICE. Acompanyats del seu tutor Ivan Nadal, el Marc i l’Iris (3r d’ESO), l’Hugo i l’Héctor (4t d’ESO) i el Víctor (1r Batxillerat) van poder compartir la seva experiència com a investigadors amb altres alumnes i experts de la recerca.

Aquests són els treballs que van presentar a la trobada:

• Marc Pujadas i Iris Viñolo (3r ESO), amb un treball STEAM sobre robòtica educativa: Robòtica Educativa: disseny i creació d’activitats STEM amb l’ús de robots Sphero i Ozobot.
  •         Hugo Redón i Héctor Jurado (4t ESO), amb un treball STEAM sobre la volta al món de Magallanes i Elcano: La primera circumnavegació de la història: el viatge de Magallanes i Elcano. Entre la gamificació i les TIC.
  •        Víctor Cerdán (1r BAT), amb dos treballs: un sobre el disseny i construcció d’una balança que funciona amb aigua (Disseny i creació d’una balança que funciona amb aigua i adaptada a persones amb diversitat sensorial); i un segon sobre el disseny i creació de materials STEAM relacionats amb el viatge del Beagle i les aportacions de Charles Darwin a l’evolució dels éssers vius: The Beagle’s Game: un viatge pel mar de la història