Classificació per la Segona Fase del concurs FEM MATEMÀTIQUES dels equips de 1r i 2n ESO

Dos equips d’alumnes de l’Institut Carles Vallbona, un de 1r ESO i un de 2n ESO, han passat a la segona fase del Concurs de Matemàtiques «FEM MATEMÀTIQUES», organitzat per la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya. El FEM MATEMÀTIQUES és una activitat que té la finalitat de contribuir a desenvolupar la competència matemàtica en tot l’alumnat:

Aquests alumnes participaran a la segona fase del Concurs, que es farà a Vic el proper dissabte 20 d’abril, on hauran de resoldre més proves matemàtiques, que els permetran passar a la gran final, que es farà el maig.

Els alumnes són en Carlos Andrés Baldiviezo Robles, en Yusuf Delclòs Urat, en Pau Pujadas Calcat, i en Pol Sánchez Sánchez de 1r ESO. I l’equip de 2n ESO està format per la Clàudia Nebot Grèbol, el Pablo Pérez Moyat, l’Àlex Pineda Canelo, i la Daniela Vàzquez Salvadó.

Enhorabona als dos equips, i molta sort a la següent fase!!!!!