Set Vides, un recull de relats escrit pels alumnes de 4t del projecte RCS

El passat 15 de desembre va tenir lloc l’acte de cloenda a l’Institut Cumella del projecte Recerca Creació i Servei de l’àmbit comunicatiu, juntament amb l’entitat col·laboradora el Laboratori de Lletres. Els cinc instituts participants (INS Antoni Cumella, INS Vilamajor, INS Domènec Perramon, INS Carles Vallbona i INS Pla Marcell) van presentar els seu recull de relats i van poder compartir l’experiència.

Primerament, van visualitzar un vídeo de l’institut Pla Marcell on explicaven el seu producte final i seguidament es van agrupar en petits grups formats per per parelles de cada institut, es van ensenyar el seu recull de relat, van explicar el fil conductor, els detalls de cada història i altres informacions relacionades amb l’elaboració del projecte.

Va ser una jornada diferent i divertida que va servir com a trobada tant de l’alumnat com del professorat participant.

El recull de relats dels nostres alumnes s’anomena Set Vides i tracta de 7 històries sobre personatges que han hagut d’emigrar per diverses raons. El repte consistia no només en escriure els relats, si no també en fer la correcció, maquetació i edició, igual que ho faria un escriptor.