Xerrades sobre mobilitat professional per als alumnes dels Cicles Formatius

La setmana passada i aquesta s’ha dut a terme una sèrie de xerrades sobre els programes de mobilitat i Erasmus per als alumnes dels Cicles Formatius de Grau Superior del nostre centre.
En aquesta ocasió, s’ha presentat el programa i els requisits mínims per participar-hi, així com s’ha mostrat l’experiència dels participants de la passada edició. I és que aquest serà el 3r any consecutiu que el Brugulat participa en programes de mobilitat, al llarg dels anteriors anys un total de 6 alumnes del Cicle de Grau Superior en Disseny i Moblament han gaudit d’una estada professional en empreses de les ciutats noruegues de Bergen i Tromso. Actualment i gràcies a l’institut tecnològic metalmecànic, moble, fusta, embalatge i afins (Aidimme) l’oferta també s’ampliarà a empreses alemanyes.