Xerrada “Mitjans de comunicació o mitjans de confusió” a càrrec d’Antoni Puigvert

09
Com a inici del projectes “Llengües i actualitat” que desenvolupen els alumnes de 2n de batxillerat, avui han pogut gaudir de la xerrada que ha portar a terme l’escriptor, poeta i articulista Antoni Puigvert, que els darrers anys ha escrit la seva opinió en diversos mitjans com El Punt, Diari de Girona, El 9, El País, La Vanguardia, etc.
En la seva intervenció, titulada “Mitjans de comunicació o mitjans de confusió”, ha volgut mostrar-nos la seva opinió sobre la confusió que generen els mitjans de comunicació, forçats per la recerca d’audiència. En moments de crisi com la que estan vivint els diaris, aquests recorren a les estratègies més cridaneres per fer-se sentir, gràcies al fet que els lectors ens sentim atrets per aquestes informacions extravagants i obviem les informacions més serioses. Aquesta tendència s’ha anat consolidant pel fet que la societat, en general, busca el que és fàcil, el que és còmode, el que no requereix esforç, i rebutja tot allò que demana de nosaltres un xic de temps, un esforç complementari, un comprimís. Aquesta i moltes altres reflexions són les que ens ha plantejat l’Antoni Puigvert, que alhora ha respost a les interessants preguntes plantejades pels alumnes.