Xerrada sobre el Gran Recapte d’aliments a càrrec d’en Josep Lluís Díez

Al llarg d’aquesta setmana l’exprofessor i exdirector del Brugulat Josep Lluís Díez, ara ja jubilat i voluntari del Banc dels Aliments, ens va venir a visitar al centre per tal d’explicar als alumnes d’ESO i Cicles Formatius la importància de col·laborar amb el Gran Recapte dels Aliments. Una iniciativa que tindrà lloc els propers dies 25 i 26 de novembre arreu de Catalunya i que també serà present a l’Institut Josep Brugulat.
Els alumnes de 3r d’ESO s’han encarregat d’organitzar i recollir les donacions, és per això que al llarg de la setmana del 21 al 25 de novembre animen a tothom a que col·labori aportant aliments no pereceders, fonamentalment llegums, peix i carns en conserva. El punt de recollida de les donacions romandrà a l’entrada del centre, a la zona de consergeria.
Des d’aquí, esperem una gran participació per part de l’alumnat en aquesta iniciativa solidària.