Visitem el Caixafòrum i el Museu del Disseny

Com ja és tradició aquests darrers cursos, amb els alumnes del batxillerat artístic i plàstic vam organitzar una sortida a Barcelona. La sortida té per objectiu visitar diverses exposicions del moment.
Aquest any vam triar el Caixafòrum i el Museu del Disseny. Al primer vam poder veure dues exposicions: En caiguda lliure Càmera i ciutat. La primera era una mostra de part de la col·lecció d’art contemporani del Caixafòrum i la segona, una exposició a partir del treball de fotògrafs i cineastes moderns i contemporanis que plantejaven diferents escenaris de la vida urbana. Aquesta exposició va ser especialment emocionant ja que mostrava fotografies que han esdevingut veritables icones, com les realitzades per Brassaï o Henri Cartier Bresson o les de la guerra civil d’Agustí Centelles, així com cartells tan coneguts com els de Català Roca.
Després vam pujar caminant pels jardins de Montjuïc i vam veure el Teatre Grec. A la tarda, després d’una bona estona lliure, vam visitar les 3 plantes del Museu del Disseny, cadascuna dedicada a un àmbit diferent: disseny gràfic, disseny del producte i de la indumentària .
En definitiva, un dia intens, però molt profitós! Una oportunitat per aprendre i compartir i, de passada, perquè els alumnes de 1r i de 2n del batxillerat artístic plàstic es coneguin més i comparteixin inquietuds. Són els artistes de l’institut!