Concurs matemàtic de Problemes a l’Esprint

Aquest dimecres cinc de febrer, quatre alumnes de segon de batxillerat (Àlex Cabello, Marcel Jordà, Eloi Colprim, Miquel Masdevall) i un de tercer d’ESO (Bernard Figueras) van participar en el concurs matemàtic de Problemes a l’Esprint per a equips de primer i segon de batxillerat, que s’organitza anualment a nivell de tot Catalunya i del País Valencià.
Es tracta de resoldre amb el mínim temps possible deu problemes que, de vegades, un està lligat amb l’altre. Cal dir que els cinc alumnes van treballar molt bé en grup i van aconseguir resoldre tots deu problemes. També van triomfar en els tres problemes extres, de propina, que es proposen.
És especialment remarcable la seva actuació perquè els/les alumnes de primer de batxillerat no van poder-los ajudar ja que tenien una sortida de teatre. Per això l’equip estava format per només cinc alumnes.
Molt bona feina. Enhorabona, nois!!!