Visita de l’emprenedor Albert Blázquez als alumnes del 2n curs de CFGS d’Administració i Finances

Aquest dilluns 24 de setembre, els alumnes de 2n curs del CFGS d’Administració i Finances han rebut la visita d’Albert Blázquez, emprenedor, que ha explicat com ell i el seu soci, Andreu Prujà, van decidir i iniciar un projecte emprenedor junts: agafar el bar Miqwhas, de Besalú, i engegar el projecte de foodtrucks “Underbridge” i “ex Xiringuito_UB”.
Els alumnes han pogut veure de primera mà què cal per emprendre, com sorgeixen les idees de negoci i la importància de voler tirar projectes endavant. Han pogut formular preguntes d’alguns dels aspectes que treballen de manera teòrica durant el cicle formatiu i han pogut veure com encaixen a la realitat.
Aquesta xerrada ajuda els alumnes a preparar i a desenvolupar part del projecte empresarial que treballaran al llarg de tot el curs i que exposaran durant la primera setmana de juny de 2019.