El Tour de Mates a 1r d’ESO

Aquest mes de març, l’alumnat de 1r d’ESO ha participat en el Tour de Mates, una carrera de càlcul mental que en aquesta edició ha comptat amb la presència de més de 150 centres educatius del territori espanyol. Durant cinc sessions, l’alumnat va haver de recórrer 5 etapes, cada etapa durava 5 minuts de rellotge i, en aquest breu espai de temps, havien de resoldre operacions matemàtiques sense calculadora ni l’ajut de cap altre aparell electrònic, i se’n van sortir prou bé!

Les corredores i corredors que han aconseguit pujar al podi han rebut un obsequi i un reconeixement ben merescut.
Enhorabona, cracks!