Passat, present i futur en una nova i emotiva Trobada d’Exalumnes

Una de les activitats més boniques i emotives del curs al Brugulat es va tornar a viure aquest divendres 17 de març al vespre. Es tracta de la tradicional trobada d’exalumnes, que posa en contacte antics alumnes del centre amb estudiants de 1r i 2n de batxillerat i cicles formatius per tal d’oferir-los una visió més personal i propera sobre la seva experiència en els estudis superiors.

A les set del vespre més de seixanta antics alumnes ja arribaven al gimnàs del centre per reunir-se amb alguns dels seus professors i es trobaven després amb més d’un centenar d’alumnes actuals de batxillerat i de cicles. Repartits en diverses taules entre el gimnàs i el menjador, agrupats segons la temàtica dels seus estudis, van poder parlar de la seva experiència en dos torns diferents, així els alumnes actuals tenien més oportunitats de conèixer estudis relacionats amb els seus interessos.
Una trobada emotiva i enriquidora per a les dues bandes que de ben segur recordarem.