Trobada d’aules d’acollida del Pla de l’Estany

Com cada any, els alumnes que assisteixen a les aules d’acollida dels diversos instituts del Pla de l’Estany van participar en una trobada  a Cal Drac.
L’objectiu d’aquesta trobada és interactuar, compartir inquietuds i experiències i conèixer els recursos que ofereix la ciutat. Vam jugar a jocs de taula, vam fer teatre i vam fer un esmorzar de tardor. Tot seguit els alumnes i professores del Brugulat vam fer una passejada per l’ estany de Banyoles i vam visitar les escultures d’ en Xicu Cabanyes situades al parc de la Draga.
Un dia ben aprofitat i agradable que de ben segur que tots els alumnes recordaran!