Minories que fan una majoria

Un any més, la Marató de TV3 ha generat tot un munt d’actuacions destinades a crear el ressó suficient per tal de garantir la participació del màxim nombre de persones possible. Com cada any també, el Brugulat hi participa de maneres diverses.
En el marc de la Marató de TV3, que ha tingut lloc aquest diumenge 15 de desembre, l’alumnat de 3r d’ESO i de 1r de batxillerat ha pogut gaudir d’unes xerrades, per part de persones voluntàries, sobre les malalties minoritàries. En aquesta xerrada han explicat tot el què cal saber sobre aquestes malalties, la seva incidència, els possibles tractaments i, sobretot, la importància de la recerca per a les persones que les pateixen. L’objectiu no és altre que difondre el coneixement d’aquests malalties, sovint desconegudes, i promoure la recerca en tots els centres escolars de Catalunya per tal d’aconseguir que, finalment, totes i tots ens tornem uns agents actius d’aquesta divulgació.
El Brugulat, amb la Marató!