Taller i concert a càrrec dels alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques a l’escola Camins

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat dijous dia 10 de desembre a la tarda, els alumnes del Batxillerat d’Arts Escèniques varen anar a l’escola Camins per portar a terme un projecte musical conjunt entre els alumnes de Batxillerat i l’escola Camins que ja portem fent des de quatre cursos ençà.
Primer els alumnes del Batxillerat varen fer un taller de percussió corporal als nens i després vàrem fer un concert. L’experiència va ser altament gratificant tant pels petits com pels nostres alumnes de Batxillerat que en aquesta ocasió varen fer de dinamitzadors i d’intèrprets musicals.