L’alumnat dels cicles formatius de fusteria es formen en sostenibilitat de la mà del Clúster Àmbit

Aquesta setmana en Julio Rodrigo Fuentes i en Massimiliano Rumignani, membres del clúster AMBIT – Living Spaces, han visitat l’INS Josep Brugulat per compartir els materials formatius en digitalització, disseny, innovació i economia circular que han desenvolupat gràcies a la participació en projectes de la Comissió Europea i d’altres entitats públiques i privades.
Una gran oportunitat perquè l’alumnat dels cicles formatius de la família professional de la fusta, el disseny i el moble estigui al dia de les tendències del seu sector professional.

A més AMBIT – Living Spaces Cluster ens ha presentat la guia per a la comunicació i millora dels atributs ambientals que han editat per a les empreses del sector de la fusta. Aquesta guia ofereix a les empreses poder treballar en la línea estratègica de la sostenibilitat analitzant quaranta-dos possibles atributs ambientals de millora classificats segons si fan referència a l’organització, a la fabricació, al producte o a la distribució.
Finalment, aquesta col·laboració amb AMBIT – Living Spaces Cluster tindrà un nou punt comú amb la participació de l’alumnat i professorat dels cicles formatius de fusta i moble del INS Josep Brugulat en el projecte Woodcircle, que té com a objectiu millorar les competències mediambientals i d’economia circular dels estudiants i treballadors joves europeus del sector de la fusta i del moble mitjançant una estada formativa dual a Hongria el mes de juny vinent.