Taller de matemàtiques a l’escola Can Puig

El dimecres 7 de març, dos professors de matemàtiques de l’Institut ajudats per la Ione Ayter, la Laila Facchouch, la Sara Geli, la Jana Gifra, l’Alba Macian, la Carla Robert, la Judit Armengué, l’Èrik García, en Miquel Masdevall i la Berta Borra, tots ells exalumnes de l’escola Can Puig, van realitzar un taller de matemàtiques a nens i nenes de 5è de l’escola. L’objectiu d’aquesta activitat era introduir-los en el món dels Problemes Cangur ja que aquest curs, per primer cop, aquests alumnes de 5è participaran al concurs que se celebrarà el proper dia 15 de març. Entenem que ha estat una experiència positiva tant pels professors, els alumnes ajudants i també per les mestres i els nens i nenes de l’Escola.
Gràcies per fer-ho possible i continuar gaudint amb les matemàtiques!!