L’alumnat del PIP visiten els tallers electromecànics

La setmana passada l’alumnat del PIP van fer una visita guiada a les instal·lacions i tallers del departament d’electromecànica. I és que un nombre important d’alumnes del PIP estan interessats a seguir formant-se una vegada superat amb nota el PIP, per aquest motiu i perquè coneguin la realitat d’un cicle formatiu de grau mitjà, van visitar el taller mecànic i el taller elèctric del cicle d’electromecànica. L’Ivan Vitores, com a cap de departament, va fer una xerrada i visita guiada molt interessant als alumnes del PIP i aquests, van poder comprovar “in situ” els diferents espais en els quals es porta a terme aquest cicle. Van conèixer la “realitat” d’un cicle formatiu de grau mitjà. Una “realitat” que sovint no es correspon amb la “realitat” que els alumnes tenen d’un cicle. Cal recordar que els alumnes del PIP que a final de curs obtinguin una nota global igual o superior a 8, podran accedir a un cicle formatiu de grau mitjà.
Interessant visita!!