Taller d’anellament d’ocells

Tal com ja va essent habitual aquests darrers cursos i aprofitant que ja ha arribat la primavera, els alumnes de 1r d’ESO han començat aquest tercer trimestre amb un taller d’anellament d’ocells conduït per l’Escola de Natura, que tenia com a objectiu donar a conèixer les característiques de les aus més presents a la comarca i conscienciar sobre la seva importància pel medi.

El taller constava de dues parts: una de més teòrica, que es desenvolupava a l’aula, en la qual els alumnes podien aprendre l’origen i les característiques més destacables d’aquest grup de vertebrats, i una de pràctica, que es treballava a l’exterior i en la qual els alumnes podien conèixer els ocells de ben a prop, veure com es pesen, com es mesuren i reconèixer els seus trets distintius.
Ha estat un activitat molt interessant i engrescadora tant per l’alumnat com pel professorat!