Estrena del microteatre “Qui?”

La setmana passada l’alumnat de 2n del Batxillerat d’Arts Escèniques, Música i Dansa va representar l’espectacle de microteatre “Qui?”. Es tractava d’un recorregut per diferents espais de l’institut on es representaven diverses escenes de l’obra.

La història comença amb un assassinat a l’institut i el mateix públic és l‘encarregat de descobrir què ha passat i qui ha estat l’assassí/na. Es van realitzar quatre funcions, amb 20 persones a cadascuna.
L’espectacle s’ha creat a través d’un procés de creació col·lectiva entre l’alumnat i la professora. Els alumnes també han construït una part de la dramatúrgia, a partir d’exercicis i improvisacions fetes a classe.
Tot plegat un espectacle adaptat a la situació de la pandèmia actual que ha fet passar una bona estona als espectadors que tant anhelen la cultura en aquests temps difícils.