Sortida d’Emprenedoria a La Fageda

Com ja és tradició, l’alumnat de l’optativa d’emprenedoria ha visitat les instal·lacions de la cooperativa La Fageda i ha pogut veure així un bon exemple de treball ben fet i compromès amb l’entorn natural i social.
Per a  la matèria optativa d’emprenedoria és important oferir als alumnes la possibilitat de visitar diversos models d’empresa per tal d’anar prenent referents de cara a un possible futur acadèmic o professional.
És per això que aquest dimarts 26 de novembre els dos grups de l’optativa d’emprenedoria vam tenir la oportunitat de visitar la cooperativa La Fageda. Vam visitar les seves instal·lacions, la granja, on les vaques escolten música clàssica i es fan massatges, i ens van fer una xerrada sobre com funciona la fundació. Finalment, no podíem marxar d’allà sense tastar el millor iogurt del món! També vam tenir el privilegi de veure la Fageda d’en Jordà en el millor moment de l’any, gaudint de la multiplicitat de colors que la tardor ens ofereix, tot acompanyat d’un sol radiant. Una sortida immillorable.