Sempre hi ha camins nous per explorar

Jordi Ribot es defineix actualment com a divulgador de la dansa. Exerceix de professor de teoria de la dansa a diverses universitats holandeses alhora que col·labora en mitjans especialitzats en el tema. Ha arribat a aquesta situació professional després d’assajar múltiples facetes. La vida és un aprenentatge continu, sempre hi ha nous camins per explorar.
Aquest és el missatge de fons que ha volgut transmetre Jordi Ribot als alumnes de batxillerat en la xerrada que va oferir com a sessió inaugural del curs i que va tenir lloc aquest dimarts 13 de setembre en format virtual. En la xerrada, va fer un repàs a la seva trajectòria personal i professional, que el va portar des del periodisme a exercicir oficis molt diversos fins a trobar la que creu que és la seva autèntica vocació: la docència. En el repàs d’aquesta trajectòria destaca la importància de les persones que ens animen a avançar, de les que ens fan de guia i de model i, sobretot, de la voluntat d’aprenentatge continu per seguir buscant allò que realment volem i som capaços de fer a cada moment.
Un bon relat sobre les experiències vitals d’algú que de ben segur poden inspirar molts dels nostres alumnes que just ara mateix inicien aquest camí.