Us presentem una petita ressenya sobre les proves de la Copa Cangur que es van celebrar dijous 28 de gener:
En primer lloc, penso que va ser una experiència molt positiva, tant per a mi, com per a tots els companys, ja que ens va permetre passar una bona estona aprenent i jugant amb les matemàtiques. També ens va servir per aprofundir en diferents camps, tant de matemàtiques, com d’altres aspectes; en són un bon exemple el càlcul mental, l’organització i el treball en equip.
Per acabar, m’agradaria destacar que el fet d’haver participat en aquesta “competició” m’ha ajudat a veure les matemàtiques d’una altra manera i també que el fet d’haver quedat segons m’ha motivat a seguir aprenent i m’ha demostrat que amb esforç, dedicació i força de voluntat es pot aconseguir el que sigui.
Moltes gràcies a tots els professors que m’han motivat a participar i a aprendre tant a les classes, com en activitats extraescolars.
Atentament, Cèlia Bosch (2n ESO B, Ins Josep Brugulat)