Els cicles formatius donen el tret de sortida amb la xerrada de l’Anna Gelabert

Dimarts passat, 13 de setembre del 2016, tot l’alumnat de les famílies de cicles formatius del Brugulat van iniciar el curs amb la lliçó inaugural impartida per la jove emprenedora Anna Gelabert. Al llarg de la xerrada vam poder conèixer la seva trajectòria professional així com el seu projecte empresarial, Pupila, una plataforma audiovisual educativa que ha estat recentment reconeguda amb el premi YUZZ a la millor idea i que té un futur molt prometedor per endavant.
L’Anna, va transmetre al nostre alumnat certs valors importants que ha de tenir un emprenedor, com ara el poder de l’associació d’idees, l’observació, o la gestió del fracàs com a clau de l’èxit. A més, va emfatitzar que per a ser bons professionals en qualsevol àmbit, cal tenir passió, il·lusió, ganes i esforçar-se al màxim en allò que es fa. Una gran lliçó inaugural que de ben segur els nostres alumnes, i propers professionals, s’han fet seva i aplicaran en algun moment o altre de les seves vides.