El cardiòleg Ramón Brugada inaugura el curs acadèmic del Batxillerat i CAS

El dimarts 13 de setembre vam tenir el luxe de comptar amb la presència del Dr. Ramon Brugada per tal d’inaugurar el curs acadèmic de batxillerat i CAS. El Dr. Ramon Brugada, fill de Banyoles, és professor titular de la facultat de medicina de Girona, cardiòleg de l’hospital Trueta i dirigeix el Centre de Genètica Cardiovascular i Gencardio-diagnostics, laboratoris de referència en la recerca i anàlisi genètica de la mort sobtada. En una interessantíssima xerrada, plena de referències al paper fonamental de l’escola pública com a instrument per a fomentar la igualtat d’oportunitats, va encoratjar a alumnes i professors a lluitar per canviar el model educatiu, fent-lo més dinàmic i adaptat al món actual, tal com ha liderat ell mateix en els estudis de medicina a la facultat de Girona. Ens va animar a treballar per aconseguir els nostres objectius i no deixar-nos vèncer per les dificultats i el pessimisme.
Un excel·lent missatge per a començar el curs.