Projecte trencadís: Comença el repte

Aquest any els alumnes del PIP participaran en el ‘Concurs Materalia de trencadís’, que consisteix en revestir una columna de formigó de grans dimensions amb trossos de rajola, imitant el trencadís de Gaudí. Hi participen diferents instituts de la província i cada centre té 6 mesos per realitzar el projecte.
El passat 9 de novembre, els alumnes del PIP es van despalçar a Ullà, a la seu de l’empresa “Materalia”, que és la que organitza el concurs. Els alumnes van observar la tècnica per portar a terme aquest projecte i posteriorment aplicar-la al seu institut. Properament, l’empresa ens enviarà la columna de formigó a l’institut per poder començar a treballar en el projecte.
Molta sort en el projecte !!
Fent clic aquí podeu veure un vídeo d’aquest projecte.