Projecte d’orientació a 4t d’ESO

Del 6 al 9 d’abril els alumnes de 4t d’ESO han dut a terme el projecte d’orientació amb l’objectiu de finalitzar un procés que ja s’havia iniciat a 3r.
Han estat treballant en grups per tal de redactar una memòria sobre una ocupació professional escollida entre els diferents membres del grup. També han hagut d’elaborar el seu itinerari acadèmic personal. Al final de la setmana, en una exposició oral, els diferents grups han exposat el resultat de tot aquest treball.

Per poder documentar-se s’han realitzat diferents activitats i xerrades (com per exemple, la xerrada del SOM, el Servei d’Ocupació Municipal). També s’ha organitzat una jornada d’orientació al llarg de la qual els alumnes han pogut conèixer de primera mà les experiències d’un grup d’alumnes de batxillerat de les diferents modalitats i fer un recorregut pels diferents tallers dels cicles formatius que s’imparteixen a l’institut que es complementava amb una xerrada.
De ben segur que tota la feina feta al llarg de la setmana els ha ajudat a respondre la pregunta: I després de l’ESO, què?