Problemes a l’esprint a 1r i 2n d’ESO

El passat dimecres 21 de febrer alguns alumnes de 1r i 2n d’ESO van participar al concurs matemàtic “Problemes a l’Esprint”, per ells era la primera vegada que participaven en aquest concurs on es tracta de resoldre una sèrie de problemes amb el mínim temps possible. El grup d’alumnes va estar format per l’Afra Casadevall, l’Aleix Codina, la Mar Coll, en Bernard Figueras, en Marc Güell, la Laura Llandrich, la Berta Martin, la Carla Robert i l’Andreu Vila de 1r d’ESO i l’Andreu Ballarín, la Paula Bosch, la Paula Coll, la Jia Comas, l’Abril García, la Núria García, la Mireia Juanola, la Mariona Ros i la Maria Xargayó de 2n d’ESO.
Van aconseguir resoldre correctament tots els problemes a la primera temptativa, fet que valorem molt positivament. Els alumnes participants van gaudir molt de l’activitat que han trobat molt encertada. Principalment destaquen que va estar molt emocionant resoldre els problemes en grup i descobrir, quan enviaven les respostes, si el que havien pensat era correcte. També ens expliquen que van estar pensant sense parar més de dues hores fet que consideren un bon entrenament pel seu cervell. S’ho van passar molt bé i diuen que l’any vinent tenen ganes de tornar-hi a participar! Des del centre els volem felicitar pel bon resultat obtingut i també per l’esforç i il.lusió que van posar en resoldre els problemes.