Primera sessió informativa del servei comunitari al Consell Esportiu

El divendres 9 de març, 9 alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Josep Brugulat van ser convocats a una reunió organitzada pel Consell Esportiu del Pla de l’Estany. Ben aviat, tots ells, realitzaran el Servei Comunitari en aquesta entitat banyolina. Participaran a Trobades esportives per la gent gran, Cicles de trobades de Futbol Set, Viatge esportiu a diferents escoles i Caminades Saludables. Els responsables del Consell Esportiu van estar orientant als alumnes per el suport que realitzaran. Aquesta serà una gran experiència per ells ja que uneix aspectes com el voluntariat, l’esport i el servei a la comunitat. Gràcies per acollir-nos tant bé i, als alumnes, per participar-hi.