“Performance” al pati

En motiu del Dia Internacional del Teatre que se celebra el proper dilluns 27 de març, l’alumnat de 1r de batxillerat de la matèria d’Arts Escèniques ha realitzat una performance al pati de l’institut. L’acció teatral ha estat creada de manera col·lectiva i busca l’objectiu d’interpel·lar el públic sobre la pressió estètica i la imatge dels nostres cossos.

La part visual ha estat la protagonista d’aquesta performance i tant l’alumnat, com el professorat que eren al pati i feien de públic han gaudit d’allò més. Els intèrprets han pogut viure una experiència escènica de teatre al carrer.
Des del Brugulat seguim promovent espais de teatre i cultura!