Cantata IA

El dissabte 4 de maig els alumnes de 1r i 2n d’ESO varen portar a terme la Cantata IA que han estat treballant al llarg de tot el curs.
Aquesta cantata ha estat una posada en escena a partir del fil conductor de com la tecnologia pot abduir l’ésser humà i segrestar el seu coneixement, criteri i judici.
Us convidem a mirar el vídeo resum fent clic aquí

El repertori utilitzat ha estat variat amb cançons en diferents llengües i acompanyaments instrumentals portats a terme pels mateixos alumnes. Un any més apostem per portar a terme un gran projecte musical amb un rerefons pedagògic. .