Nou projecte de llengües a primer d’ESO

Rebem la visita dels alumnes de 1r d’ESO  de l’Institut de Sarrià amb qui aquest curs iniciarem un projecte compartit.
Dimarts passat, 3 de desembre,  els alumnes de 1r d’ESO  del nostre institut  van tenir el  primer contacte directe amb els alumnes de 1r de l’Institut de Sarrià per donar més empenta al projecte que tenim en comú, Connexions, que consisteix en un intercanvi de vídeos per potenciar la comunicació oral i la competència digital.
Una experiència breu, però molt enriquidora i motivadora per continuar treballant de manera cooperativa.