Descobrim La Fageda Fundació amb els alumnes d’Administració i Finances

La Fageda Fundació fa temps que ha demostrat que es pot crear una empresa viable econòmicament  i compromesa socialment. És per això que la seva visita és molt interessant per als alumnes que actualment cursen el cicle d’administració.
Hem visitat La Fageda Fundació amb l’alumnat del Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració i Finances per descobrir la seva activitat social i productiva. Malgrat que ens ha acompanyat un dia plujós, hem visitat la granja i les instal·lacions on produeixen els iogurts i les melmelades. Després hem assistit a una interessant xerrada amb en Víctor dels SAV (Servei d’Atenció al Visitant), que ens ha respost tots els dubtes sobre el projecte social, la comercialització dels productes i l’activitat de l’empresa. S’ha guardat, però, el secret del nou producte que sortirà el 2020 i pel qual La Fageda està invertint en les noves instal·lacions.
Aquesta visita queda emmarcada dins el mòdul de Recursos Humans i Responsabilitat Social Corporativa, però les activitats de La Fageda serveixen d’exemple per a molts altres mòduls impartits en el cicle ja que permet tenir una visió pràctica d’una empresa econòmicament viable i socialment sostenible.