Molt bons resultats de l’institut en les proves Cangur de matemàtiques

El passat dijous 16 de març es van celebrar les proves Cangur de matemàtiques a tot Catalunya i uns quants alumnes del nostre centre hi van participar. Després d’uns dies d’incertesa, per fi, han sortit els resultats i han estat molt bons ja que els més ben posicionats en totes les categories, excepte a 1r d’ESO, a nivell de la comarca han estat alumnes del Brugulat. Hi ha un total de 14 alumnes repartits entre tots els cursos d’ESO i Batxillerat que han quedat entre el 5% dels millors de la seva categoria, aquests són:
De 1r ESO: Andreu Ballarin Torres (posició 1,1011%), Paula Bosch Massanas (posició 1,4814%) i Meritxell Masdevall Esparch (posició 2,2517%); de 2n d’ESO: Clara Jordà Pinatella (posició 0,9102%), Clàudia Ros López (posició 1,9222%), Gabriel Badia Estany (posició 2,7949%), Ània Coll Figueras (posició 4,4333 %) i Benet Ramió Comas (posició 4,8134%);
de 3r ESO: Noa Cabello Carbonell (posició 0,5648%) i Miquel Masdevall Esparch (posició 4,7917%); de 4t ESO: Arnau Padrés Masdemont (posició 0,1405%) i Martí Juanola Ametller (posició 0,7891%); de 1r Batxillerat: Alba Bermejo Soler (posició 0,5234%) i de 2n Batxillerat: Isaac Àlamo Pagès (posició 2,8851%).
Hem de destacar que 5 d’aquests alumnes han quedat dins l’1% dels millors del seu nivell i rebran un diploma de menció honorífica i un obsequi. Aquest dimarts 2 de maig des del departament de Matemàtiques i de l’equip directiu, conscients del grau de dificultat d’aquesta prova, els hem volgut fer un petit acte de reconeixement lliurant-los un diploma destacant la posició en què han quedat. Des d’aquí volem fer arribar a tots la nostra més sincera enhorabona i els volem encoratjar per continuar gaudint de les matemàtiques més enllà de les classes! A més, l’alumne de 4t d’ESO Arnau Padrés ha quedat dins els 15 millors del seu nivell i per això rebrà un reconeixement el proper 29 de maig en un acte que se celebrarà al teatre Poliorama de Barcelona.