Intercanvi pedagògic entre alumnat del PFI

L’alumnat PFI – PIP de jardineria ha realitzat un “Intercanvi pedagògic” amb l’alumnat del PFI – PTT de construcció de Girona. Es tractava de compartir coneixements i experiències de cada especialitat. Des de construcció, ens van ensenyar com fer testos amb marmolit i calç, i des de jardineria, els vam explicar com es realitza la plantació, les característiques de les plantes seleccionades i el manteniment que requereixen.
Aquests intercanvis ens permeten conèixer altres famílies professionals, potenciar el treball en equip, facilitar la comunicació i conèixer altres joves que també s’estan formant.