Lliurament de diplomes DELF de francès als nostres alumnes

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.
El passat dilluns 23 de novembre va tenir lloc, en el Centre cívic i cultural La Sitja de Fornells de la Selva, l’acte de lliurament de diplomes DELF als alumnes de la província de Girona que havien superat les proves el curs passat.
Destaquem la presència i les paraules de felicitació dels representants institucionals, el Sr. Albert Bayot (director dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Girona), la Sra. Elisabeth Cauchetiez (cònsol honorària de França a Girona) i el Sr. Éric Pérez (director de l’Alliance Française a Girona).
El nostre institut hi va tenir una presència molt destacada, amb un gran número d’alumnes aprovats que van omplir de gom a gom l’escenari del teatre. Van recollir els seus merescuts diplomes aplaudits pels familiars, professors de francès i directors d’instituts.