Els alumnes del PIP visiten l’empresa Càrex

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Aquest divendres, els alumnes del PIP, van visitar l’empresa “Càrex” de Borgonyà, una empresa especialitzada en la producció de plantes autòctones de la Península Ibèrica i Balears i plantes adaptades al clima mediterrani. Aquest és el tercer any consecutiu (des de l’inici del PIP) que l’empresa Càrex ens permet visitar les seves instal·lacions. Cal dir també, que aquesta empresa col·labora amb el PIP, agafant alumnes en pràctiques durant 2 mesos.
Moltes gràcies a l’empresa Càrex per la seva col·laboració!