L’exalumna Clara Jordà guanya un dels premis Salvador Reixach pel seu treball de recerca

L’exalumna Clara Jordà va resultar guanyadora del premi Salvador Reixach de treballs de recerca en la modalitat d’història sobre la Guerra Civil, Segona República i franquisme.
L’acte d’entrega va tenir lloc dissabte passat a Santa Pau i va aplegar 47 alumnes finalistes. Entre aquests també hi van ser presents les exalumnes Berta Massanas i Irina Pérez, que van rebre un reconeixement per la qualitat dels treballs de recerca respectius.
– La investigació de la Clara Jordà analitzava i comparava les línies fortificades que es van crear a Espanya, durant els inicis del franquisme, i al mateix temps la línia alemanya que es va construir a la banda francesa dels Pirineus.
El treball de recerca ja va rebre el mes de juliol passat el premi de Memorial Democràtic.
Enhorabona a la Clara, la Irina i la Berta.