Joves actius a la UE

Al llarg d’aquestes darreres setmanes, tots els alumnes de 1r de batxillerat i de 1r dels cicles formatius de grau mitjà de l’INS Josep Brugulat han participat a la xerrada “Joves Actius a la UE”, una activitat programada dins la Guia de Recursos de l’Ajuntament i impartida per Joaquim Millan, portaveu d’Europe Direct Girona, centre d’informació sobre la Unió Europea a Girona.
La xerrada tenia com a objectiu apropar les institucions i polítiques europees als nostres alumnes i explicar-los quin és l’impacte que aquestes tenen en el dia a dia de totes les ciutadanes i ciutadans europeus. També se’ls ha informat sobre els diferents tipus de programes i portals que faciliten la mobilitat dins d’Europa, bé sigui per millorar la seva formació, o bé per oferir-los un voluntariat i noves experiències o per obrir-los al món laboral.
Millan, volia que els nostres alumnes construïssin un pensament crític i compromès cap a les institucions europees i pensem que ho ha aconseguit amb aquesta xerrada tan amena com interessant.