Inici del projecte POTs

Dimecres 16 de setembre va tenir lloc la presentació dels alumnes de 3r d’ESO que participen en el projecte singular POTs a l’ajuntament de Banyoles. L’acte va comptar amb la presència de la regidora d’educació, Esther Busquets, una de les tècniques del servei d’educació, Mireia Martí, i la tècnica de promoció econòmica, Pau Salvador.

Per tal de fer possible aquest projecte, el Departament d’Educació i l’ajuntament de Banyoles, així com d’altres ajuntaments de la comarca, formalitzen un conveni de col·laboració que permet establir acords amb empreses i entitats del territori. Els alumnes van dos dies a la setmana, dimarts i dijous, a l’empresa col·laboradora per tal d’iniciar-se i aprendre l’ofici escollit.
Aquest curs 2020-21 hi participen 5 alumnes a les empreses següents: Romans Automoció SL, Novelec Pla de l’Estany SL, Farmàcia Esteve Alsius, taller de bicicletes Cyclosphera i granja agropecuaria Vall del Terri. Agraïm la participació d’aquestes empreses per tal de fer possible l’essència del projecte i afavorir l’aprenentatge constant dels nostres alumnes.